donderdag 16 juli 2009

fun

Tot een paar maanden gelden was mijn fotoproject over mijn eigen wijk nog slechts een vaag plan in m'n achterhoofd. Inmiddels ben ik zo'n 60 adressen waar ik gefotografeerd heb verder. Die foto's kan ik echter nog niet laten zien, zie mijn andere blog.

Hoe fantastisch het ook is om beroepsmatig met fotografie bezig te zijn, het wordt soms wel heel serieus en in een serieus project ga je niet makkelijk nieuwe dingen uitproberen, consistent bezig zijn is het devies.

Op die 476-blog wil ik ook niet al te ver van m'n onderwerp afdwalen, vandaar deze blog die ik ga gebruiken om foto's te publiceren die alleen maar voor mijn eigen plezier gemaakt zijn. Omdat ik van het experiment hou. En van de schoonheid van de mislukking.
Een cassette in m'n polaroid camera gedaan, de gebruiksaanwijzing niet goed gelezen en in plaats van de flits-onderdrukker de ontspanknop ingedrukt. Foutje van de ontwerper om zo'n knoppen-verwarring mogelijk te maken, want het is me nog steeds niet helemaal duidelijk. Wel een mooie foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten